Microsoft Outlook 2010-2013 beállítása
Microsoft Outlook 2007 beállítása
További levelezők beállítása:
(Hívatalos oldalak)
Outlook Express
Windows Live Mail 2009
Windows Live Mail 2011
Outlook 2003
Outlook 2007
Outlook 2010-2013
Mozilla Thunderbird 3.0
Mozilla Thunderbird 8.0
MS Outlook 2010-2013
Ha még nincs beállítva a levelező, akkor első lépésként a Microsoft Outlook előkészítő varázslója fog elindulni. A „Tovább” gombbal menjünk az „E-mail fiókok” beállításához.
Ha már korábban be volt állítva valami (vagy nem jelenik meg az előkészítő varázsló) akkor felül, kattintsunk a „Fájl” fülre.
A bal oszlopban kattintsunk az „Információ”-ra. (ha alapból nem az lenne kiválasztva)
- új kapcsolat beállítása esetén: válasszuk a „Fiók hozzáadása”, majd a „további kiszolgálótípusok kézi megadása”, majd a „Internetes e-mail” lehetőséget.
- Már meglévő fiók szerkesztése esetén: kattintsunk a „Fiókbeállítás” gombra.
Új fiók esetén: Ha új email címet állítunk be, akkor a fiókbeállítás ablakban kattintsunk az „Új…” –ra kattintsunk.
Módosítás esetén: A fiókbeállítás ablakban válasszuk ki a módosítani kívánt e-mail címet, majd kattintsunk a „Módosítás”-ra.
A Fiók Módosítása ablakban adjuk meg a következőket:
Felhasználói adatok: Név, E-mail cím.
Kiszolgálóadatok:
- Bejövő üzenetek kiszolgálója: mail.nobonet.hu
- Kimenő levelek kiszolgálója: mail.nobonet.hu
Mind a két helyre be kell írni: mail.sajatdomainnev.hu
Bejelentkezési adatok:
- Felhasználó név: teljes e-mail cím (nev@domain.hu)
- Jelszó: email címhez kapott jelszó
Kitöltés után kattintsunk a „További beállítások” gomba.
A megjelenő ablakban válasszuk ki a „Kimenő levelek kiszolgálója” fület.
Pipáljuk ki, hogy a: „Kimenő levelek kiszolgálója (SMTP) hitelesítést igényel”
Majd alatta válasszuk ki a: „A bejövő levelek kiszolgálójával azonos beállítások használata” lehetőséget. Majd nyomjuk meg az „OK” gombot.
A beállítások mentéséhez a Fiók módosítása ablakban nyomjuk meg a „Tovább” gombot.
Ilyenkor lefut egy ellenőrzés. Ha minden rendben van, nyomjuk meg a „Befejezés” gombot.
Alap esetben a fenti beállításokkal működni kell a levelezőnek.
Hiba esetén:
Egyes esetekben előfordulhat, hogy levél küldésekor hibát ír ki a levelező. Jellemzően a következő hiba szokott fellépni: Nem található a levelezési kiszolgáló.
Ez abban az esetben fordul elő, ha az internet szolgáltatónál be van kapcsolva az SMTP szűrés. Vagy pl. laptoppal idegen helyen kapcsolódunk az internetre.
Megoldások:
A következő megoldások közül választhatunk.
1. Az internet szolgáltatónál kérni kell, hogy kapcsolják ki az SMTP szűrést
Az internet szolgáltatónknál kérhetjük, hogy kapcsolják ki az SMTP szűrést. Ez nem történik meg azonnal. Az átfutási ideje kb 24 óra. Egyes szolgáltatóknál az ügyfélkapun keresztül saját magunk is kikapcsolhatjuk.
2. Átírjuk az smtp kiszolgáló portját 587 –re.
A Fiók beállításnál a „További beállítások” –nál a „Speciális” fül alatt a: Kimenő levelek kiszolgálója (SMTP)-t kell átírni 587-re.
3. A kimenő levelek kiszolgálóját (smtp) átírjuk a saját internet szolgáltatónk smtp címére.
A kimenő levelek kiszolgálója (SMTP) –hez írjuk be az internet szolgáltatónk SMTP címét. Ezt a megrendelésnél kapott szerződésben találjuk, vagy az adott szolgáltató honlapján.
Főbb szolgáltatók SMTP címe:
- T-Online, T-Home: mail.t-online.hu
- Invitel: smtp.invitel.hu
- DIGI: smtp.digikabel.hu
- Fibernet: smtp.fibermail.hu
- GTS Datanet: smtp.datanet.hu
- Enternet: smtp.enternet.hu
- Externet: smtp.externet.hu
- Tvnetwork: smtp.tvnetwork.hu
Gmail fiók használatához a következő beállításokat kell elvégezni:
Bejövő üzenetek kiszolgálója: pop.gmail.com, SSL használata: Igen, Port: 995
Kimenő levelek kiszolgálója: smtp.gmail.com (hitelesítés használatával), Hitelesítés használata: Igen, STARTTLS használata: Igen (egyes ügyfélprogramok SSL-ként hivatkoznak rá), Port: 465 vagy 587
Részletes leírás: http://office.microsoft.com/hu-hu/outlook-help/az-outlook-hasznalata-a-google-gmail-szolgaltatassal-HA001148898.aspx
MS Outlook 2007
Ha még nincs beállítva a levelező, akkor első lépésként a Fiókbeállítások párbeszédpanel fog megjelenni. A „Tovább” gombbal menjünk az „E-mail fiókok” beállításához. A következő ablakban válasszuk ki a „Microsoft Exchange, POP, IMAP vagy HTTP” majd „Tovább”.
Új fiók felvételénél válasszuk az: Internetes e-mail-t, majd tovább.
További beállítások megegyeznek a már létrehozott fiók módosításával.
Ha már korábban be volt állítva valami (vagy nem jelenik meg a Fiókbeállítások párbeszédpanel) akkor felül a menüsorban, kattintsunk az „Eszközök” menü „Fiókbeállítások” parancsára.
Új fiók esetén: Ha új email címet állítunk be, akkor a fiókbeállítás ablakban kattintsunk az „Új…” –ra kattintsunk.
Módosítás esetén: A fiókbeállítás ablakban válasszuk ki a módosítani kívánt e-mail címet, majd kattintsunk a „Módosítás…”-ra.
Az „Új” fióknál pipáljuk ki a: Kiszolgáló beállítások vagy további kiszolgáló típusok kézi megadása lehetőséget.
Az Fiók módosítása ablakban adjuk meg a következőket:
Felhasználói adatok: Név, E-mail cím.
Kiszolgálóadatok:
- Bejövő üzenetek kiszolgálója: mail.nobonet.hu
- Kimenő levelek kiszolgálója: mail.nobonet.hu
Mind a két helyre be kell írni: mail.sajatdomainnev.hu
Bejelentkezési adatok:
- Felhasználó név: teljes e-mail cím (nev@domain.hu)
- jelszó: email címhez kapott jelszó
Kitöltés után kattintsunk a „További beállítások” gomba.
A megjelenő ablakban válasszuk ki a „Kimenő levelek kiszolgálója” fület.
Pipáljuk ki, hogy a: „Kimenő levelek kiszolgálója (SMTP) hitelesítést igényel”
Majd alatta válasszuk ki a: „A bejövő levelek kiszolgálójával azonos beállítások használata” lehetőséget. Majd nyomjuk meg az „OK” gombot.
A beállítások mentéséhez a Fiók módosítása ablakban nyomjuk meg a „Tovább” gombot.
Ilyenkor lefut egy ellenőrzés. Ha minden rendben van, nyomjuk meg a „Befejezés” gombot.
Alap esetben a fenti beállításokkal működni kell a levelezőnek.
Hiba esetén:
Egyes esetekben előfordulhat, hogy levél küldésekor hibát ír ki a levelező. Jellemzően a következő hiba szokott fellépni: Nem található a levelezési kiszolgáló.
Ez abban az esetben fordul elő, ha az internet szolgáltatónál be van kapcsolva az SMTP szűrés. Vagy pl. laptoppal idegen helyen kapcsolódunk az internetre.
Megoldások:
A következő megoldások közül választhatunk.
1. Az internet szolgáltatónál kérni kell, hogy kapcsolják ki az SMTP szűrést
Az internet szolgáltatónknál kérhetjük, hogy kapcsolják ki az SMTP szűrést. Ez nem történik meg azonnal. Az átfutási ideje kb 24 óra. Egyes szolgáltatóknál az ügyfélkapun keresztül saját magunk is kikapcsolhatjuk.
2. Átírjuk az smtp kiszolgáló portját 587 –re.
A Fiók beállításnál a „További beállítások” –nál a „Speciális” fül alatt a: Kimenő levelek kiszolgálója (SMTP)-t kell átírni 587-re.
3. A kimenő levelek kiszolgálóját (smtp) átírjuk a saját internet szolgáltatónk smtp címére.
A kimenő levelek kiszolgálója (SMTP) –hez írjuk be az internet szolgáltatónk SMTP címét. Ezt a megrendelésnél kapott szerződésben találjuk, vagy az adott szolgáltató honlapján.
Főbb szolgáltatók SMTP címe:
- T-Online, T-Home: mail.t-online.hu
- Invitel: smtp.invitel.hu
- DIGI: smtp.digikabel.hu
- Fibernet: smtp.fibermail.hu
- GTS Datanet: smtp.datanet.hu
- Enternet: smtp.enternet.hu
- Externet: smtp.externet.hu
- Tvnetwork: smtp.tvnetwork.hu
Gmail fiók használatához a következő beállításokat kell elvégezni:
Bejövő üzenetek kiszolgálója: pop.gmail.com, SSL használata: Igen, Port: 995
Kimenő levelek kiszolgálója: smtp.gmail.com (hitelesítés használatával), Hitelesítés használata: Igen, STARTTLS használata: Igen (egyes ügyfélprogramok SSL-ként hivatkoznak rá), Port: 465 vagy 587
Részletes leírás: http://office.microsoft.com/hu-hu/outlook-help/az-outlook-hasznalata-a-google-gmail-szolgaltatassal-HA001148898.aspx